Navigatie

Heb je een vraag?? Kijk dan hieronder of je deze terug kunt vinden voordat je me een mailtje stuurt. Thanks!

Minimum orderbedrag
Om kostendekkend te kunnen werken is er een minimaal orderbedrag van €5,- exclusief verzendkosten ingesteld.

 VOORRAAD 
Zijn alle producten op voorraad?
De meeste producten zijn op voorraad en anders vermeld ik dit bij het product in de titelbalk of staat het onder de afbeelding en prijs vermeld.

Ik wil van een product 3 stuks bestellen maar telkens springt het aantal terug naar 1, hoe kan dit?
Dan is er van het product nog maar 1 op voorraad.

Kan ik ook uitverkochte producten bestellen?
De meeste producten komen weer terug op voorraad, dit kan soms wel een tijdje duren. Wanneer producten op de *sale* pagina staan komen ze niet meer terug en is op = op.

 BETALEN 
Betalen is mogelijk via Ideal, Paypal, Bancontact, MisterCash en vooraf overmaken.
Voor betalen via Ideal en vooraf overmaken worden er geen extra kosten berekend.
Voor betalen met Paypal wordt er per transactie € 0,35 cent + 3,5% van het totaalbedrag doorberekend. Voor betalen met Bancontact en MisterCash wordt er per transactie €0,25 en 1,8% van het totaalbedrag dooreberekend.

Voor het betalen met Ideal, Paypal, Bancontact en MisterCash wordt gebruik gemaakt van het bedrijf Mollie, alles gebeurt in een veilige betaalomgeving en gegevens worden niet openbaar gemaakt.

 VERZENDKOSTEN 
Wat zijn de verzendkosten?
Voor brievenbuspost zijn de verzendkosten afhanklijk van gewicht en/of envelop/brievenbusdoosje €1,95, € 2,95 of € 3,95.

Voor pakketpost zijn de verzendkosten € 5,95, alles wordt verzonden via PostNL. Boven een bedrag van 50,- worden er geen verzendkosten gerekend.

Alle bestellingen naar het buitenland worden verzonden via pakketpost, de verzendkosten verschillen per land. Wanneer je een product in het winkelwagentjes plaatst en tijdens het bestelproces het land selecteert, verschijnt direct het juiste verzendbedrag. Gratis verzenden boven een bepaald bedrag is per land verschillend.

Hoe zijn de verzendkosten/handlingskosten berekend?
Verzendkosten/handlingskosten zijn inclusief portokosten, administratiekosten, BTW en verpakkingskosten. 

Ik heb een bestelling geplaats en €3,95 aan verzendkosten betaald, nu zit er echter een postzegel op waar €3,- op staat, dat klopt dan toch niet? (0f 1,95 betaald met een postzegel van €1,50 of €2,95 met een zegel van €2,25)
Dit klopt zeker wel, Hipgemaakt kan zelf postzegels uitprinten via een label apparaat, PostNl geeft dan een kleine korting op de postzegel máár het labelapparaat en label moet ook betaald worden en over de betaalde verzendkosten moet ook nog eens 21% BTW afgedragen worden.
Voorbeeld: Je betaalt €2,95 verzendkosten, van dat bedrag betaalt Hipgemaakt €0,52 cent btw + kosten van het label en apparaat + verpakking + administratiekosten. De rekensom laat dan al snel een bedrag zien dat boven het bedrag uitkomt wat op het postzegellabel staat. Wees dus gerust, je hebt niet meer betaald dan de werkelijke kosten én ik als ondernemer neem ook nog een deel voor mijn rekening. 

 VERZENDING 
Wordt mijn bestelling wel zorgvuldig ingepakt en verzonden?
Ik zorg dat alle bestellingen met zorg ingepakt en verzonden worden, in mooi inpakpapier en in goede en degelijke verpakkingsmaterialen.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Je bestelling wordt uiterlijk de volgende dag verzonden.
Zie voor meer info de pagina verzenden en verzendkosten. 

Ik heb op vrijdagmiddag een bestelling gedaan en op maandag nog niets ontvangen.
Per 1 januari 2014 bezorgt PostNl geen post meer op de maandag. Daarom zullen alle bestellingen die op vrijdag binnenkomen op maandag ingepakt en verzonden worden, je zal deze dan op z'n vroegst op dinsdag ontvangen.

Komt mijn bestelling dan de volgende dag al binnen?
Mijn ervaring is dat over het algemeen de bestellingen de volgende dag bezorgd worden. Dit kan wel eens afwijken maar daar heb ik helaas geen invloed op. Pakketpost kan gevolgd worden door middel van een track en trace nummer.

Door welk postbedrijf wordt de bestelling bezorgd?
Ik verzend brievenbuspost en pakketpost via PostNL

Als mijn post zoek raakt, zijn jullie daar dan aansprakelijk voor?
Ik ben er verantwoordelijk voor dat bestelde producten aankomen bij de klant. Ik heb echter niet in de hand dat PostNl er soms lang over doet om iets te bezorgen. PostNl rekent een maximale overdrachttijd van 10 werkdagen. Ik houd deze tijd dus ook aan om af te wachten of de bestelling alsnog bij je aankomt of niet. Als het na die tijd nog niet binnen is kijk ik samen met jou hoe dit het beste op te lossen is.

 BESTELLING AFHALEN 
Ik wil mijn bestelling graag afhalen, kan dat?
Ja hoor dat kan, kies dan tijdens het bestelproces voor "betalen bij afhalen", het tijdstip gaat in overleg via de mail. Ik heb geen fysieke winkel dus bestellingen ophalen zonder afspraak is niet mogelijk.

 FACTUUR 
Ik wil graag een factuur bij mijn bestelling. Krijg ik deze automatisch?
Ja, bij je bevestigingsmail ontvang je een digitale factuur.

 RETOUR 
Het product wat ik heb ontvangen is kapot, wat nu?
Kijk voor het retourbeleid op de aparte pagina ruilen en retouneren.

Ik ben niet tevreden over het product en/of had er andere verwachtingen van.
Kijk voor het retourbeleid op de aparte pagina ruilen en retouneren.

Zie ook de algemene voorwaarden voor uitgebreide informatie wbt retouneren

 ANDERE VRAGEN 
Ik heb een blog/ik werk als vrijwilliger bij een stichting/ik werk op school en zou graag gratis producten willen ontvangen. Kan dit?
Dit is niet altijd mogelijk, een webwinkel runnen is hard werken en ook ik zal m'n brood op de plank moeten verdienen, het zomaar weg geven van spullen kan dan ook niet, dit kost me namelijk ook gewoon geld.

Ik ontvang geregeld mailtjes van mensen die een blog bijhouden en vragen om een samenwerking, de meeste verwijder ik want een samenwerking kan van alles betekenen en ik heb geen tijd om je te gaan mailen met wat dan precies de samenwerking inhoudt. Kom je van goede huize, en dat wil zeggen, heb je goede statistieken en kun jij precies omschrijven wat jij dan onder een samenwerking verstaat? Als ik vind dat het bij Hipgemaakt past is er misschien wel iets mogelijk en dan zal ik je ook zeker wel antwoorden. 
Ik ga er vanuit dat bovenstaande genoeg informatie geeft, uitnodigingen waar ik niet op in kan en zal gaan zal ik dan ook niet allemaal persoonlijk beantwoorden. Bij voorbaat dank voor je begrip

Ik organiseer een leuke markt, heb je interesse om mee te doen?
Nee, helaas...markten zijn erg arbeidsintensief, het is niet alleen de dag zelf dat het me tijd kost maar ook een hoop voorbereiding wbt inpakken, voorraad bijwerken in de webwinkel en achteraf alles weer uitpakken, weer voorraad bijwerken en alles administratief afhandelen. Die tijd besteed ik liever aan de webwinkel en de goede service daar omheen. 
Hipgemaakt zal dan ook niet deelnemen aan events/markten en beurzen.
Ik ga er vanuit dat bovenstaande genoeg informatie geeft, uitnodigingen waar ik niet op in kan en zal gaan zal ik dan ook niet allemaal persoonlijk beantwoorden. Bij voorbaat dank voor je begrip

© 2010 - 2017 Hipgemaakt.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.